Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 6., hétfő

A negyedik

Reggel nem akarok oviba mennivel kezdtük a napot, majd nem akarom, hogy elmenj anyu-val folytattuk.
Aztán ahogy odaértünk, trappolt fel a lépcsőn, nyitott be a csoportszobába, átöltöztünk bement, odaadtam a borítékot Edit néninek, majd közölték, hogy már nincs közös játszás, csók puszi és pá. Ekkor volt egy fél perces hüpp-hüpp, ami olyan hangos volt, hogy hallottam az öltözőben, de amikor elmentem és bekukucskáltam a kulcslyukon láttam, hogy teljes erőbedobással mesél valamit Vali néninek. Mosolyogva.
Na ekkor megnyugodtam.
Merthogy Vali néni a kedvenc, Edit nénit eddig még nem vette észre. Talán azért, mert még mindig nem tudja megjegyezni a nevét. Lili volt már Noncsikám, Hannuskám és minden más, de Lili még nem. Nem baj, majd kialakul.

Nincsenek megjegyzések: