Összes oldalmegjelenítés

2011. március 9., szerda

A snidling dicsérete


Tegnap este betértünk az OBI-ba némi növényért, és a pénztárnál rám mosolygott egy nagy cserép snidling. Hirtelen ötlettől vezérelve őt is betranszportáltam a kosaramba.

Vacsira dédi féle töltött káposzta volt Lilinek és J-nek. Én inkább vajas snidlinges kiflire vágytam.

Aztán azt vettem észre, hogy Lilinek esze ágában sincs megenni a káposztát, ellenben lecsókolta az én fél snidglinges kiflimet. Majd még egy szelet kenyeret vastagon "snidlingelve", majd még néhány hosszú szálat elcsócsált, csak úgy. Úgy nézett ki, mint egy kis kérődző boci. (ezen elrötyögött egy jó ideig)

J. megette a káposztát, majd még 3 szelet milyen kenyeret? Na milyet? Snidlingeset.

Úgyhogy ma valószínűleg snidlinges túrókrémet fogok csinálni. Minek főzzek este mindenféle vacakokat, ha snidlinggel is jóllakik a család?

(még életemben nem írtam le a snidling szót ennyiszer, nem is könnyű, próbáljátok ki)

5 megjegyzés:

Dankóné R. Magdi írta...

Szia! En azt szeretnem megkerdezni, hogy ez a foto honnan szarmazik? Snidling fotot keresek ugyanis, es ez gyonyoru. Jogvedett?

muzli írta...

Szia, már nem emlékszem, hogy honnan vettem de vidd nyugodtan. :o)

Dankóné R. Magdi írta...

Koszonom; azert kerdezem, mert ahonnan vetted, nem biztos, hogy megengedik (legalis:), egy nyomtatasban megjelenokonyvbe kell...

muzli írta...

Ja, az más. Akkor sajnos nem tudok segíteni.

Dankóné R. Magdi írta...

Nem baj, sikerult mas forrasbol metelohagyma kepet talalni :-)