Összes oldalmegjelenítés

2011. március 7., hétfő

Életjel

Vagyok ám, csak a múlt héten nem történt semmi - beteget ápoltam, meg néha magamat is. A hétvége nyugodtan telt, vasárnap elmentünk az eddigi legvacakabb Utazás kiállításra. Kiválasztottuk a szállodát, az időpontot, így megvan hogy mikor megyünk szabadságra.
Mától új helyre költözött az osztály. Ami azt jelenti, hogy a 3 szobából összeköltöztették a 8 embert egy szobába. Ehhez persze senkinek sem volt kedve, de nem is kérdeztek meg minket. Hozzáteszem én még sosem dolgoztam így, ennyien, meg egyáltalán. De nem kell hozzá sok ötlet, hogy az ember rájöjjön, ez rettenetes.
Nyolc nő, tökéletesen ellenkező típus, kvalitás, habitus stb. Kódolva van a háború. Nem vagyok feldobva.

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Szia. Örülök, hogy megvagy szeretem a blogodat olvasni. Kitartás meló ügyileg.

muzli írta...

Szia, én is örülök, hogy rendszeresen jössz, megnéztem a blogod, nagyon tetszik. :o)

MuciFoci írta...

Remelem jobban van mar a kis beteg!

Jajjaj - a 8 ember egy helyen sose jo, valaki tutira kiabal a telefonon, a masik biztos hogy szivja az orrat... Foleg ha mindez olyan irodaban tortenik ami nem is a sokemberes elhelyezesre lett kitalalva.

Kitartas!