Összes oldalmegjelenítés

2005. augusztus 11., csütörtök

Levendulás kerámia - végre!!!!

Végre!!!! Megtaláltam. A múlt évben Kapolcson vettem egy levendulás bögrét tányérral. Azóta ezt használom az irodában és teljesen beleszerettem. Ill. már Kapolcson beleszerettem, na mindegy. Szóval az idén meg akartam venni az egész készletet, vagy legalábbis egy részét de olyan xar idő volt, hogy nem mentünk el. Persze a keramikus nevére nem emlékeztem, rákeresni sehogy sem sikerült, el voltam kenődve.
Utolsó ötletként eszembejutott a Mesterségek Ünnepe, amit ugyi nem elfelejteni - aug. 18-tól 21-ig - és erre ma szembejött velem az origon a cikk.
Szóval a nőci Buday Nagy Anna és a MOM parki Bio Piacon szokta árulni a portékáit. Hát ha a Mesterségek Ünnepére nem jutok ki, legalább tudom hol lehet megvenni a szépséges műremekeit. (katt a címre)
Viszont a kedvenc ötvösöm szabadságon van, lepattantam az üzlet ajtajáról. Pedig annyira vágytam egy új gyűrűre. Valami különlegesre, valami olyanra ami nagyon ott van. Márpedig nála - sajnos - csak ilyeneket találok minden egyes alkalommal. Ezért megyek ritkán....

4 megjegyzés:

panka írta...

nagyon kedves kis kerámiák! Egy baj van velük: ha az ember egy teljes szettet akar megvenni, akkor a havi fizetését hagyja ott... :(

panka írta...

Az én egyik kedvenc ékszerész-ötvösöm Wladis, álomszép ezüstöket csinál!
http://www.wladisgaleria.hu/

muzli írta...

Szia!!! De jó hogy megint vagy, már azt hittem eltűntél teljesen. Wladisgaleria.hu istenien néz ki, legalábbis ami a honlapon van nagyon fantázia-bolygató. Milyen árfekvésben vannak ezek a csodák?

Cseresznye írta...

A Blikk Nők Otthon & Kert 2010/3 őszi számában Buday Nagy Anna házikója is szerepel egy cikk erejéig. Szerintem abba is beleszeretnétek.
És a levendulás kerámia is látható a képeken!