Összes oldalmegjelenítés

2005. augusztus 19., péntek

Mesterségek Ünnepe

Tegnap miután konstatáltam, hogy kedden a Zsolnay boltban a vénasszony szétbarmolta a bankkártyámat, miután letiltattam és bevonattam a bankban, jó másfél órás késéssel Esztivel fel is értünk a Várba a Mesterségek Ünnepére.
Most a faművesek voltak a fő attrakció, jogosan. Elképesztően szép dolgokat láttunk. Én nagyon számítottam némi ezüst ékszerre is, de sajnos csak kettőt találtam, abból az egyik egyáltalán nem az én stílusom volt, a másik meg egy iszonyú ellenszenves pasi. Hát ennyiben is maradtam ékszerügyileg.
De vettem isteni mézespuszedlit, len edényfogókat - hasznos apróság - és megkerestük a levendulás kerámiásomat, akinek ici-pici volt a standja, és nem is volt olyan nagyon sokminden kirakva. De megvan a telefonszáma, mostantól hét lakat alatt őrzöm. Töménytelen gyöngyfűző, fafaragó, csipkeverő, keramikus, köcsögös és még nemtudom kik voltak. És persze nagyjából 20 méterenként orrbavágta az embert valami fenséges illat. Mondjuk sültkolbász, vagy csülkös bableves, vagy kürtőskalács, vagy mézeskalács, vagy sülthús, vagy töki pompos, vagy lángos vagy vagy vagy......
Ja és ettünk dödöllét. Állati jó kaja. Sült hagymába és sült szalonnába forgatott krumplinudli.
Szóval mindent egybevetve jó buli a Mesterségek Ünnepe, jövőre is megyünk.
Most meg én megyek intézni az új bankkártyámat.

Nincsenek megjegyzések: