Összes oldalmegjelenítés

2005. augusztus 4., csütörtök

Nyugalom

Nyugodt a hét. Az eddigi elviselhetetlen kánikulát tegnap estére felváltotta a csendes őszies 20 fok. Nekem ez remek, mert már saját magamtól is undorodtam. Örökké izzadás, ragadás, tapadás, levegőt nem kapás szóval elég volt.
Ma meg kaptam egy 5000.-os ruházati vásárlási utalványt a Sodexho-tól. Megnéztem, rengeteg helyen beválthatom, azt hiszem ma hamarabb eltűnök és megnézem a váci utca C&A-t. Egyrészt régen voltam ott, másrészt meg ennyi pénzért csak ott tudok venni bármit is, harmadrészt még hátha elcsípek valamit a nyári leárazásokból.
Aztán kisautóval vásárlás, aztán haza, karfiolleves csinálás.
Hmm, úgy tűnik ma mindenképpen le kell lépjek úgy 3 körül. Ez túl sok program egy délutánra és még este meleg vacsi is férjnek asztalra... szóval pucolás.

Nincsenek megjegyzések: