Összes oldalmegjelenítés

2005. augusztus 9., kedd

Vendégség

Tegnap Adriékat vártuk vendégségbe. Háromkor eltűntem az irodából, Janival kettesben mindent gyönyörűen kiglancoltunk, előkészítettük a rágcsát, megterítettem és 6-tól puccban ültünk. 1/4 8-kor még sehol senki, 7-re vártuk őket. Aztán 8.20-kor bezuhantak és ismét konstatálhattuk, hogy az a rohadék kaputelefon már megint bekrepált.
Nagy örömködés, koccintás, esküvős dvd nézegetés, képek pergetése, egymás szavába vágás, hatalmas kacagások, pizza- és fagyihegyek eltüntetése.
Valószínűleg jól érezték magukat, mert éjfélkor mentek haza. Mi nagyon jól éreztük magunkat velük, az tuti.
DE. Ki a jó ég gondolná, hogy éjfél után NINCS melegvíz???? Mi ez a hülyeség? Ott álltam iszonyú mennyiségű mosatlannal és nem tudtam csinálni velük semmit. Így maradt minden ma reggelre, szépen ráérősen elmosogattam márcsak azért is, mert minden szépen be- és rászáradt. Hát ez van.
Ja, itt vannak az esküvős képeik:http://www.eskuvohaz.hu/vofelycentrum/050625Platanus/index.html Ugye milyen helyesek?

Nincsenek megjegyzések: