Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 3., péntek

A harmadik

Reggel úgy indultunk,hogy nem akaro oviba menni,mert otthagysz és az nekem nagyon nem jó. Majd sírás.
De azért elmentünk - naná - és ottmaradtam majdnem reggeliig, persze sírással jöttem el. Délre kellett visszamenni, de 1/2 12-kor már ott voltam.
Szégyenszemre rácuppantam a kulcslyukra és láttam, hogy Lili ugyanazon a helyen ül az ebédnél ahol tegnap és úgy tűnt, mintha enne. Vagy legalábbis szépen ült a helyén és éppen reklamált valamit a dadusnak.
Majd hazafelé elmesélte, hogy voltak az udvaron és az nagyon jó volt, játszott a Pankával, két fiú a fejére húzta a vödröt, egy leejtette a poharat és összetört, de ő nem törte össze.
Szóval ma azért egy kicsit már jobb volt azt hiszem. Jelenleg úgy érzem, hogy ovis lesz a gyerekem akárki meglássa.
Hétfőn nyilván nem lesz ilyen fényes a helyzet.

Nincsenek megjegyzések: