Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 12., vasárnap

Gumicsizma help!!

Bevallom kinevettem az első fecskéket. Azonban ahogy látom és sajnos tapasztalom is, kicsi hazánk időjárása enyhén csapadékosra fordult mostanában, úgyhogy - miután tegnap kb. térdig jártam a vízben a Millenárison - erőteljesen gondolkodom egy nőcis gumicsizma beszerzésén. A nőcis nálam nem feltétlenül rózsaszínt jelent, azt meghagyom Lilinek, hanem mondjuk valami barnásat, kekiset, feketéset valami szolid mintával.
Persze mindezt emberi áron, mert ahogy most így első felindulásomban rákerestem, nem áll szándékomban tizen-huszonezreket kiadni rá, mert továbbra sem látom értelmét, de a hasznossági amplitudója némileg emelkedett a szememben.
Szóval aki tud lelőhelyet, ahol emberi áron lehet kapni ilyen pompás terméket ne tartsa magában. Asszem érdekel a dolog. Legfeljebb majd engem is kinevetnek, viszont a cipőm, a nadrágom, a harisnyám nem lesz totálisan vizes.

6 megjegyzés:

MuciFoci írta...

En azt tudom javasolni hogy az angol Dorothy Perkins, TopShop, asos es hasonlo oldalakon nezd meg. Ha kis labad van (= 38ig bezaroloag) akkor erdemes megnezni a gyerek mereteket is, azok sokkal olcsobbak mint a felnott. Lehet hogy postakoltseggel egyutt is szebb es jobb csizmat talalsz mint otthon, de ez csak egy javaslat!

Ja, es nem fogsz hulyen kinezni. Itt ha annyira esik, teljesen normalis gumicsizmaba menni dolgozni, mert az_azert_van. Ugyis atveszed ha beertel, nem?

Névtelen írta...

teszvesz?
ARic

muzli írta...

Igen, arra már én is gondoltam, és nagy teszveszes vagyok, de cipőt csak úgy veszek, ha felpróbáltam. A bütykeimből és a magas rüsztömből kifolyólag. Sajnos.

Névtelen írta...

jaj :(
Tesco?
Gyerekben meglepően aranyos modellek vannak mindig!
ARic

MuciFoci írta...

Akkor a postan rendeles total nem megfelelo az adott esetben! :( Azert sok sikert!

Névtelen írta...

A kínai boltokban is van, sztem olcsón. Legalábbis nem 6-10-16ezerért, hanem 3-4ezerért:) Bár én csak nagy méreteket láttam(39-40), de biztos akad kisebb méretekben is. A tescoban is csupa 39-70-essel akadok össze...