Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 18., szombat

Bakker

Tegnap reggel úgy ébredtem, hogy ki van száradva a torkom. Estére fájt a mellkasom, a fejem, iszonyú náthásnak éreztem magam, szégyen ide szégyen oda, de előbb lefeküdtem, mint Lili. Reggelre migrénes fejfájás fogadott és full nátha. Reggeli után visszafeküdtem egy órát, a fejfájás elmúlt, de a többi maradt.
Most ott tartok, hogy totál nátha vagyok - amennyire ember csak lehet - és fáj a légcsövem. Vastagon lerakódásos, kezdek köhögni, de ahogy ismerem magam, ennek záros határidőn belül hányás lesz a vége, amitől majd csak méginkább ki fogok készülni.
Király. Sehová se tudok menni - J. meg is tiltotta - az egész hétvége ugrott. Most küldtem le őket a játszótérre, hogy legalább Lili legyen egy kicsit levegőn, ha már én szobafogságon vagyok.
Talán holnapra egy kicsit összeszedem magam. Remélem.
Viszont a tegnapi nap sikere, hogy tudtam szerezni néhány napra egy Bioptron lámpát és sikerült venni jegyet a Bábszínházba a Marcipán cicára. Úgyhogy azért van jó is, de ez a rohadalom most nagyon nem hiányzott a fenébe is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:((
Gyógyulj meg!
ARic