Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 20., hétfő

H&M a veszélyzóna

Tudom, hogy túlzásba esem és túlontúl sok cuccot veszek a lánynak. Mármint ruhát (is). Magam sem gondolta volna sosem, hogy majd egyszer ilyen elvetemült vadkan leszek gyerekruha ügyileg.
Én - alkatomból kifolyólag ez teljesen nyilvánvaló - nem szeretek ruhát venni magamnak. Lili ellenben az anyukák álma. Nő, mint a gomba és karcsú és gyönyörű.... na lényeg a lényeg, hihetetlenül élvezem a neki történő ruhavásárlást.

Ennek eredménye, hogy ma kiszakadt a kis komód hátulja. Merthogy befér még ez is alapon benyomtam a frissen mosott pulcsikat - és nem fért be. Illetve de, csak a másik végén kijött. De csitt, megszereltem, J. nem tudhatja meg.

Viszont nagy szerencse, hogy visszamegyek dolgozni, mert nem lesz időm battyogni a boltok előtt mellett között itt-ott. Ezért ma még bementem a H&M-be, ahol magamnak semmit sem vettem, Lilinek viszont lőttem két pár harisnyát (ez kell), egy pár gyönyörű kesztyűt (nem kell, de nagyon fog neki örülni) másik három pár kesztyűt (ez viccesen olcsó volt és nem fog fájni érte a szívem, ha elhagyja az oviban, merthogy elfogja, az tutkerály) és egy hihetetlenül édes púder rózsaszín sapkát (ami szintén nem kell csak nem tudtam otthagyni) és le volt árazva egy fehér ünneplős tunika, ami még nem kell, de majd ha közlik az oviba, hogy holnap ünneplőbe kell ám jönni, na akkor én majd nem sápadok el, hanem lazán kiszedem a degesz szekrényből és voilá!!! felkiáltással ráapplikálom a gyerekre.

Szóval tulajdonképpen én nem is vagyok elvetemült vadkan, hanem csak egy előrelátó anya. Ugye hogy ugye????

És akkor most teszek a csajról egy képet. Úgyis régen volt már illusztrálva a maca.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meggyógyultál?!
ARic

Névtelen írta...

H@M-ben mennyiért vesztegetik a harisnyákat? Abból a dupla egyszínűekből vettél?
Brutál, hogy 1000 Ft alatt nincs normális minőségű - ill. most az Aldiban volt 500-ért, de csak két féle minta volt vállalható...

ARic

muzli írta...

Háát, az azért túlzás, a köhögéssel és az orrfúlyással elleszek még vagy 2 hetet, de a láz és a fej- és torokfájás elmúlt.
A H&M-ben a 2 db-os csomag 2490.- Ebben egy sima babarózsaszín van és egy szép kakaóbarna apró rózsaszín pöttyökkel. De többféle is volt. Igen, sajnos horror áruk van, de legalább viszonylag masszívak. Még élénken él bennem a múlt évi karácsony, amikor a méregdrága Calzedonia harisnya kb. a 10. percben feladta. Azt hittem elájulok. A C&A harisnyák is jók, de ott 3 hete nem kapok. Az eladók is tanácstalanok voltak, de az árak ott is hasonlóak, mint a H&M-ben.

Tobber írta...

Milyen gyönyörű ez a lányka!!!!

muzli írta...

De édes vagy Tobber, köszi.