Összes oldalmegjelenítés

2007. május 31., csütörtök

Holnap van az utolsó munkanapom. Megírtam a pár soros elköszönést néhány kollegának. Még nem küldtem el. Majd inkább az utolsó pillanatban.
Nagyjából összepakoltam a cumómat, ami néhány bögrét jelent és néhány zenei cd-t. Letöröltem a gépről a vackaimat.
Otthon előreláthatólag jó ideig nem lesz internetem, ami azt jelenti, hogy nem tudom mikor blogolhatok. Többek közt. A saját mailcímem él, majd időnként azért leruccanok a szomszédos netkávézóba és elolvasom a leveleket.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hahó!
Küldd el gyorsan, hogy megvárhasd, ki mit reagál!!
:)
Nos, először is nagyon vigyázz magatokra, és jelentkezzél bármilyen formában, amint tudsz!
Sok erőt, kitartást és jó egészséget kívánok mindannyiotoknak!
Puszillak,
T.

Névtelen írta...

Szia Szőke Hercegnő!
Jó egészséget neked, a kicsi LiliPetinek az egész családnak.
Csodálatos dolog egy bébi születése, nevelése.
Csóközön
D.Ju