Összes oldalmegjelenítés

2007. május 15., kedd

Tegnap este megtettem életem első rendőrségi bejelentését.
Egy viszonylag új - max. 1 éves - Alto állt a Csíky utcában majdnem két órája járó motorral (benne a kulcs) nyitott ajtóval és lehúzott ablakkal. Mi J-vel hurcoltuk fel a kocsiból a cuccokat, és ahogy telt az idő feltűnt, hogy sehol nincsen senki az autó körül, a parkoló cetlije fél 1-kor lejárt.
Gondoltam, ha megyünk hazafelé és még mindig ott lesz, telefonálok a rendőröknek. Ők meg tudják nézni a rendszám alapján, hogy ki a tulajdonos. És ott volt. Én meg telefonáltam. Reggel már nem volt ott. Kíváncsi lennék mi lett vele... vagy kandi kamera volt, hogy kipróbálják mennyi idő alatt lopnak el Budapesten egy járó motorú autót, vagy el nem tudom képzelni, hogy mi.

Nincsenek megjegyzések: