Összes oldalmegjelenítés

2007. május 4., péntek

Hűtő hitelre

Na ez is megtörtént. Még életemben soha semmit nem vettem hitelre. Egészen tegnapig. Mert nem elég nekünk a lakásfelújítás, kell még nekünk mosógép, hűtő meg még ezer ..rva drága cucc is. Mert miért ne ugye. Na szóval a hétvégén a kezembe került egy hirdetési újság - naponta 50-60 db - és valamiért nem dobtam ki kinyitás nélkül, hanem átlapoztam. Szerencsére, mert a második oldalon ott figyelt az a hűtőszekrény, amit kinéztünk már több hónapja, hogy majdan - mostanság - pont erre lesz nekünk szükségünk. Az még hagyján, hogy kb. 25000.-tal kevesebbért próbálták elsózni, mint ahogy mi néztük anno, de még 10 havi részletre is 0 Ft-tal el lehetett hozni egy fitying ráfizetés nélkül. Naná, hogy nem hittem el. Körbenéztem, körbeérdeklődtem, igen nagyon ritkán van ilyen akció itt-ott. Hát ez most ilyen. Na, tegnap elmentünk, és egy, azaz 1 Ft-ért van nekünk szépséges hűtőnk. Aztán a csekkek meg majd jönnek. Hát, így jártunk mi a hűtővásárlással. Mostmár van hitelem. Na nem esz meg a fene, azért ha nagyon akarom éppen ki tudnánk fizetni, de így most nem akartam. Had mondhassam, hogy bibibiiii nekem is van....

Ja, a hűtő meg ilyen.

Nincsenek megjegyzések: