Összes oldalmegjelenítés

2007. május 29., kedd

Hétvégi erőltetett menet.
Szombaton bedőltem a húdeerősvagyokmajdénmegmutatom effektusnak. Igaz, hogy klakkba vágtuk egy nap alatt a konyhát tökéletesen, sőt még húst is sütöttem meg miegyéb, de iszonyúan elfáradtam. Sőt, szerintem egy kicsit meg is erőltettem magam.
Ennek örömére vasárnap már kicsit visszafogtuk az agarakat, de így is szépen elhaladtunk.
Tegnap pedig klassz rosszullétet produkáltam, így a délelőttöt nagyjából végigfetrengtem - hála neked frontérzékenység kombinálva 7 hónapos pocakkal - de délután már megint tettre kész voltam, így belecsaptunk a lecsóba ismételten.
Este még anyuék felugrottak, tetszett nekik a látvány, majd J-vel beájultunk az ágyba. Úgy tűnik van az a fáradtsági szint, amikor az ember már nem tud elaludni. Így tegnap még éjfélkor is tágra nyitott szemekkel fetrengtem az ágyban.
De:
- az új ágy királyság, lassan visszakerülnek a csigolyáink az eredeti helyükre
- a mosógép csendes, gyors, aaaaranyos
- a mosogatógép a világ legnagyobb találmánya és hálás vagyok érte mindenkinek, akik rábeszéltek a nagyobb verzióra. Tényleg tele lehet durrantani.
- mindenütt jó, de legjobb otthon.
Hát ennyi röviden a hétvége konklúziója.
Ja, moziba megint nem mentünk el, sőt töröknél sem ettünk, de majd bepótoljuk. Egyszer.

Nincsenek megjegyzések: