Összes oldalmegjelenítés

2007. május 16., szerda

Szülinap

Bakker, megint eltelt egy év.

Tavaly ilyenkor még rámjöttek a kedvenc tavaszi-nyári ruháim, most örülök ha van pár darab ami jó rám, okés lassan 7 hónapos babás vagyok.
Tavaly ilyenkor Totó enyhén serdülő nyakigláb szőrmók volt, most meg egy minden hájjal megkent átkozott kis szeretethegy.
Tavaly ilyenkor még egy "enyhén" lerobbant lakásban éltünk boldogan, most ugyanaz a lakás tökig felújítva várja hogy a hétvégén kitakarítsuk és lassacskán visszaköltözzünk bele.
Tavaly ilyenkor fogalmam sem volt a fugák, a csaptelepek, az élvédők, csatlakozók, kombi kazánok és egyéb bizgentyűk mibenlétéről, most van. Több is, mint szeretném.
Tavaly ilyenkor már nagyban készültünk a nyaralásra, a fenti akció miatt most évekig nem lesz gondunk ilyen úri huncutságokra.
Tavaly ilyenkor halvány ibolyám nem volt arról, hogy miért jó egy babaágy, ha átalakítható, most tudom.
Tavaly ilyenkor nagyon szerelmes voltam a férjembe, most mégjobban az vagyok.
Isten éltessen engem. (Megint nem tudtam választani, úgyhogy mindenki abból vegyen egy szeletet amelyik jobban tetszik. )




5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten éltessen sokáig, füled érjen bokáig!

Névtelen írta...

Boldog szülinapot!
D.Ju.

Névtelen írta...

Vágtam mindkét tortádból! :D
Köszönöm!

Névtelen írta...

Isten éltessen sokáig!
Hát igen, J. boldog lehet, hogy olyan feleséget választott aki nagyon szereti és szerelmetek gyümölcsözővé vált.
Romatikának nyista?
B/B

Névtelen írta...

boldog szülinapot. :)*