Összes oldalmegjelenítés

2007. május 8., kedd

(ka)Kika



3 hete rendeltük meg a lámpákat a konyhába. Kika, Budaörs. Igen tudom fogjátok a fejeteket, egyik kolleganőm is több hónapot várt, mire megérkezett a sokszázezres ülőgarnitúrája és majd' fél évet, mire kicserélték az egyik elemét, ami a szállítás során megsérült.


Dehát ha mi egyszer ott láttuk meg. Na mindegy, megrendeltük. Kedves volt a csajszi, segítőkész stb. Aztán teltek a hetek. Gondoltam ma felhívom őket. És jól tettem. Végülis csak kb. 10 percig fütyültek a fülembe, majd egy kedves női hang - miután bediktáltam az akármilyen számunkat - közölte, hogy óóó ez már réééégen megérkezett, lehet jönni érte.


Khm. Nos szóval. Csajszi aztatat mondotta volt, hogy én NE telefonáljak, majd ők megteszik ha megérkezett. Csajszi utasításának ellenszegülve én MÉGIS telefonáltam, mire kiderül hogy már régen ott a cucc, amit ha vették volna a fáradtságot és szólnak, a hétvégén a villanyszerelő sitty-sutty fel tudott volna nyalni a falra, ezzel szemben ez az akció J-nek eléggé hosszadalmas lesz. Na mindegy.


De azért megkerestem a lámpákat. Én lenni beléjük full love. :o))) Csak a miénk nem kék mintás, hanem zöld mintás. De olyat nem találtam. E van.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Véresszájú Tobber bizony eladó neve nélkül, de megírná az esetet a vezetőségnek.
Mindig szolgáltatócégnél dolgoztam, (a mostaninál nagyobb nincs is nagyon az országban,) és igenis elvárják a vezetők, hogy kiderüljenek a hasonló esetek, hogy javíthassanak rajta!
Úgyhogy irány a penna!! :)

Névtelen írta...

Jópofák!