Összes oldalmegjelenítés

2007. január 10., szerda

Véééér

Reggeli vérvételi móka az sztk-ban. Én még ennyi embert nem láttam. Jó, nem tudom mikor voltam utoljára egyáltalán sztk-ban, talán 2005-ben, vagy még előbb, de akkor is. Fél nyolckor én voltam kb. a 100.
Három ablaknál veszik fel az adatokat, egy ablaknál lehet leadni a pössentést, egy ajtón lehet bemenni a vérvételre - ahová névszerint szólítanak - és odabent 6-an csapolnak egyfolytában. És mindezt kulturáltan, normálisan. Az, hogy egy lökött vénasszony fel akart tankolni a pisilésre szolgáló sárga kupakos műanyag izéből és miután nem adtak neki szóvá tette, az már csak egy kis mosoly volt, némi változatosság.
Vérvételes néni elszörnyedt, hogy mennyi x-em van a papíron, ennyi mindent akarnak megtudni szegény véremről. Én meg akkor szörnyülködtem, mikor láttam hogy nem egy, hanem három fiolányi cuccost akar tőlem lecsapolni. Nana, mondtam, azért nekem is maradjon. De legalább jót kacarászott.
És amikor végeztem - akkor múlt fél 9 - még kb. 200 ember várt kint. És vérvétel 9-ig van. Én ezt nem értem.

Nincsenek megjegyzések: