Összes oldalmegjelenítés

2007. január 15., hétfő

víg weekend

Az ilyen hétvégéket nagyon szeretem.
Az egész péntek délután kezdődött, amikoris konstatáltam, hogy a fél délelőttömet lefoglaló táblázatot tartalmazó floppyt bizony benne hagytam a gépben. Mindez persze már a villamoson jutott eszembe. Ígyhát este kezdhettem előlről az egészet, otthon. Mindegy, akinek nincs a fejében, ezúttal legyen a kezében.
De aztán folytatódott a móka Chili con carnéval. A jó isten tartsa meg Kanbéka művésznő azon szokását, hogy ilyen istenkirály receptekkel tömi tele gasztroblogját. Ripsz-ropsz megcsináltam, és valami oltári finom lett, még az én nemkicsit finnyás uram is benyomott belőle kettő igen becsületes adagot.
Szombaton délelőtt elmentünk szemüveget csináltatni J-nek - az utóbbi pár hétben valahogy nem lát (ezt ő mondja) - úgyhogy belecsaptunk a keretek közé és csiribíí-csiribáá, lett is neki hemüje, azazhogy lesz neki majd 24-e felé.
Onnan elbattyogtunk a markabolt.hu fedőnevű helyre, hogy szemrevételezzük a tűzhely-sütő-mosogatógép-hűtő-mosógép variációkat. Találtunk is. Szépek, drágák, majdmeglátjuk.
Onnan hazasétáltunk, de csak azért, hogy beüljünk a kocsiba és irány Óbuda, ahol némi töprengés után megrendeltük az áhított mosdót. Ami majd egyszer megérkezik, reményeink szerint 2-3 héten belül.
Aztán irány haza, rövid ebéd - fél négykor - és 6-kor megnéztük a Discoveryn Tutankhamon kedves mamájának feltételezett sírhelyének megtalálását. Jó érzés volt, hogy mi is jártunk ott, sőt ahogy mutatták az újonnan feltárt sír helyét, valószínűleg még tapostunk is rajta. Fura.
Tegnapra már csak egy reggeli rosszullét maradt - úgy tűnik átmenetileg nem tudom értékelni a disznósajtot, de még az illatát sem, pedig nagyon-nagyon szeretem - illetve délutánra egy mozi. A Tökéletes trükk tényleg jó film, ajánlom mindenkinek, aki szereti a kicsit lassú, de fordulatos filmeket, valamint az 1900-as évek elejét, és kedveli Hugh Jackmant, vagy Christian (Batman) Balet (így írják?).
Szóval jó hétvége volt, már ránkfért igazán.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ó, hát örülök!:) csókollak!