Összes oldalmegjelenítés

2007. január 30., kedd

Hűűűű

Na szóval Sárbogárdon még sosem jártam, azt sem tudtam hol van. Mostmár tudom és azt is, hogy megint lett néhány "új" rokonom. J-nek régiek, olyannyira, hogy nem látta őket idestova 27 éve, úgyhogy tulképpen lehet, hogy neki is újak, de nekem mindenképpen. Mostaztán azt, hogy az ember az ilyen rokonságnak örül vagy sem, az legyen költői kérdés, majd az élet megmondja.
A hagyatéki tárgyalás érdekes dolog, erről ennyit.
Ma meg jöttem dolgozni és minden úgy volt, ahogy azt pénteken hagytam. Szép is az, ha helyettesítik az embert...asszem nem vagyok túl jó passzban.
Elfelejtettem, hogy ma fodrásznap lenne, így bepakoltam egy másik porgramot. Fodrász lemond, új időpont kér, pedig a fejem már ijesztő, nem baj. Tényleg nem az én napom. Megyek is.

Nincsenek megjegyzések: