Összes oldalmegjelenítés

2007. január 25., csütörtök

Vasalás monnyonle

Hétfőn alkalmatlan voltam majdhogynem az életre is.
Kedden bútorboltokat terrorizáltunk.
Szerdán egész estés ablakos projektünk volt.
Ma anyulátogatóba megyünk túrós sütivel nehezítve.
Iszonyúan elcsúsztam megint azzal a rohadt vasalással. Nekem ez a mumusom. Holnap kénytelen leszek összekapni magam, csak az a gond, hogy mostanában nem esik jól a másfél két órás egyhelyben történő álldogálás. Ülve meg szerintem nem lehet vasalni pl. ingeket, de lehet hogy ki fogom fejleszteni ezt a technikát. Is.
És az tuti, hogy mihelyst módom lesz rá befektetek egy ingvasaló gépbe. De előtte megvárom, amíg lemegy az ára legalább 70%-kal.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A vasalásmentes ing sokkal olcsóbb:-) Mondjuk nem mindegyik jó, de mi már kitapasztaltuk:) Én még az elején belevettem a regulába, hogy én nem vasalok rá, ő se vasal rám:-)) Csak néha teszek kivételt..:-))

Névtelen írta...

Halkan kérdem, hogy a férfikéz alkalmatlan a vasalófogásra??? :(
Pasinak az öt év együttélés alatt talán ha kétszer vasaltam inget, pedig minden nap öltöny-nyakkendőben járt. Elég volt nekem a saját blúzom, szoknyám. Persze ezt már az elején kikötöttem...
Kedvenc exanyósom, dris mamája pl. ülve vasal évek óta ingeket is és álomszépen!! :)))

muzli írta...

Hát igen, amíg nem voltam a felesége addig kénytelen volt, azóta valahogy elfelejtette. Ezen változtatni kell asszem.