Összes oldalmegjelenítés

2007. január 12., péntek

Barátság over

Ha egy barátság megkopik, szomorú. Ha csak az egyik "teper", az egy idő után cikivé válik. Legfőképpen, ha az én vagyok. Ha valaki egyszer nem ér rá, hát na sag schon. De amikor már sokadszorra, akkor érdemes elgondolkodni. Én ezt teszem.
Pár hónapja olvastam kókusz hasonló gondjairól, nemtom neki megoldódott-e, ha igen hogyan. Én egy kicsit aggódom, de az évek tapasztalatai alapján már nem akarok teperni. Lehet, hogy nem érdemes. Az okot pedig tök felesleges keresni, az ember általában tisztában van vele, ha rákérdez, akkor meg úgysem mondják meg hogy az volt-e vagy sem. Emberi tulajdonság. Ez van.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem oldódott meg sajnos. Azt hiszem nem is oldódhat soha, hiszen a barátság legfőbbképp a bizalomra épül, és én azt vesztettem el benne. Iszonyúan sajnálom, már nem őt, hanem a barátságunkat. Szomorú ez nagyon.

Névtelen írta...

Tökéletesen megértelek.Ne teperj.Én is jártam már így, egy idő után csak azt vettem észre, hogy én telefonálok, én írok, én msn...hát egy lófaxot...ha őt nem érdekli mi van velem engem se hogy ővele...
Én betartom a nem futok a szekér után című mondást...
Év elején lepattant az illető férje, akkor jelentkezett, hogy beszéljünk...sajnos én se érek rá :)