Összes oldalmegjelenítés

2007. január 17., szerda

Védve vagyunk

Szerintem mi fogtuk ki a világ legbeszédesebb (de finoman írtam) védőnőjét. 8.00-tól fél 10-ig egyfolytában és megállás nélkül beszélt. Mindent. Még szerencse, hogy lényeget is, mert mondandójának kb. a fele tök felesleges volt és egyúttal megismertem a kamaszodó fia által gerjesztett családi problémákat is.
Valamint szerencse az is, hogy J-t karonfogva betaszigáltam a védőnő szobájába - majd ő kint megvár mondta - mert valószínűleg már ránktörte volna az ajtót. Plusz információt nem tudtam meg egyáltalán, de legalább ezen is túlvagyok. Hát, ennyi. Se több, se kevesebb.
Viszont a délután 4-kor történő intravénás extra kávéadag úgy tűnik megoldja az állvaelalszom kérdéskört, mert 10-ig úgy fent tudtam maradni, mint a vöcsök. És ez kéremszépen másfél hónapja az egyik legnagyobb mutatvány az életemben.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem azért minden rendben van?
Pusz:

muzli írta...

persze, minden rendben. :o)

Névtelen írta...

Na és innen kell megtudnom, na szép!!! :)

muzli írta...

Hát mert nem figyelsz drága. Hetek óta tudvalévő a tématopicban. Puszi.

Névtelen írta...

Szerinted én azt olvasom? Diszkrimináció! :)
Gratulálok neked!

muzli írta...

Köszönöm, drága vagy.