Összes oldalmegjelenítés

2007. január 26., péntek

Fanni

Tegnap hazafelé menet a megállóban figyelmes lettem egy fiatal nőre. Faludy Fanni volt. De lehetett volna egy hajléktalan is. Az arca természetellenesen fel volt püffedve, hátul nyitott fehér bőrpapucsot viselt és egy valaha fehér zoknit, egy erősen használt idejétmúlt farmer volt rajta és egy vízlepergetős béleletlen átmeneti kabát. A vállán egy fullra kitömött vászontáska volt és hányavetin volt össszegumizva a haja, ami legalább két hete nem látott sampont.
A villamoson leültem, ő meg mellettem állt. És akkor megéreztem azt a szagot, amitől gyerekkorom óta rosszul vagyok. Én csak "öregszagnak" nevezem, mert ez a szag érezhető az idős, nem túl tiszta, nem ápolt stb. embereken.
Ez a nő szerintem max. 35 éves - de nincs annyi - és tényleg nehéz dolgokon ment keresztül az utóbbi időben, de azért ezt nem kellene. Komolyan nagyon megsajnáltam. Szomorú, hogy mi lehet az emberből. Nagyon szomorú. :o((

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a nő szerintem régebben is így nézett ki. Elég topisan lehett látni.