Összes oldalmegjelenítés

2005. szeptember 19., hétfő

Őszi hétvége

Szombaton beköszöntött az ősz. Ezzel nem is lett volna gond, ha vittem volna megfelelő meleg ruhát, vagy legalább zoknit, ill. ha nem bográcsban akartuk volna megfőzni az őzpörköltet.
Így kölcsön-zokniban voltam és a konyhában főztük a pörit. Végülis minden rendben lezajlott - J. mázlista, kerek egy hétig ünnepeltük a szülinapját, én azért is hálás vagyok, ha egy fél délutánon keresztül tart az enyém - a köv. nagy családi ünnep a karácsony lesz.
Hajlamos voltam néhány perc erejéig azt gondolni, hogy túl nagy feneket kerítünk a családi ünnepeknek. Iszonyú sütés-főzés, aztán még iszonyúbb mostalanhegyek. Sokkal egyszerűbb az éttermes variáció és egyáltalán nem biztos, hogy többe kerül.
De egy előnye tutira van, most legalább még két napig van mit együnk - főzés nélkül. Azért ez sem elhanyagolható momentum akkor, amikor mindent egyedül csinálok.

Nincsenek megjegyzések: