Összes oldalmegjelenítés

2005. szeptember 12., hétfő

Fire of Anatolia

Hétvégén az aktuális Pesti Estet lapozgatva találtam ezt. Naná hogy rögtön belelkesültem. Istenkém, végre megint igazi török zenét hallgathatnék... A jegyárak nem olyan vérszomjasak, tuti hogy ott leszünk. Jani is pozitív, lesznek török dobosok is, ő értük van oda de nagyon. Juhéjjj!!!! Csak javasolni tudom mindenkinek, szerintem minimálisan is istenséges fenomenális lesz az az este. És nagyon remélem, hogy török cd-t is lehet majd vásárolni. Itthon egyáltalán nem lehet hozzájutni normális török zenéhez. Legfeljebb csak valami hiperautentikus rettenethez, amit szerintem még a törökök sem hallgatnak. De majd ott... készítem a pénztárcámat.http://www.anadoluatesi.com/FrontsideEN/index1.aspx

Ja, itt lehet rá jegyet venni: www.jegyelado.hu és november 9-én lesz.

Pénteken Janinak annyira pocsék napja volt, hogy jobbnak láttam, ha inkább lemaradunk a Pierrot koncertől. Pedig ez nagy áldozat volt tőlem. Jubileumi koncert meg Parkszínpad meg minden.... ezért inkább egész hétvégén Pierrot cd-t hallgattam. Ez is több a semminél, de azért élőben jajj de nagyon más lett volna. Éljen a híres és hatalmas empátia-készségem.

Nincsenek megjegyzések: