Összes oldalmegjelenítés

2005. szeptember 13., kedd

Jani szülinapi masszázs - Ómama bizsuja

Tegnap Jani túlélte a másfél órás thaimasszázst, utána meg elmentünk törököt enni. Megint túlettem magam, és persze megint állati fincsi volt minden especially a sült tejberizs. Nyami-nyamika.
Minden félelmem ellenére Jani remekül bírta a másfél órás gyötrést, sőt kijelentette, hogy ő nagyon szívesen járna oda havonta-kéthavonta. (az még tán kibírható is lenne anyagilag) Kicsit meglepődött a thai lány mozdulatain de mindent egybevéve ma reggelre nem fájt annyira a térde és a háta-válla egyáltalán. Tehát összességébet abszolut megérte, meg egyébként is jól érezte magát. :o)))))

Este 7-kor benyitottunk az Ómama bizsujába. Igaz, hogy csak 6-ig van nyitva, de egyrészt nem volt bezárva az ajtó, másrészt meg benn volt az eladónő (fantasztikusan kedves). Kinyitottam az ajtót, belestem és megkérdeztem, hogy szétnézhetünk-e. Kellemes meglepetés volt, hogy nem zavart el bennünket a francba, hanem kipakolta nekem a fél üzletet. És persze találtam néhány istenkirály gyűrűt és persze egyik sem tetszett Janinak. Nem baj, úgyis lesz nekem olyanom. Majd jól spórolok.

1 megjegyzés:

panka írta...

ez az utolsó mondat annyi melegséget ad, el se hiszed...