Összes oldalmegjelenítés

2005. szeptember 28., szerda

Kis meglepi - kis öröm


Levelet kaptam. Ez nem meglepő, a reklámlevelek 99%-át repítem a kukába. Tegnap szerencsére nem tettem, de ennek előzménye van.
2 évvel ezelőtt az Ariadne Travelnél foglaltunk szállást, amikor Isztambulban voltuk egy hétig. Elzarándokoltam az akkor még Isten hátamögötti irodájukba, ahol befizettem amit kellett, majd az utazás előtt 2 héttel felhívtak, hogy hááát az az igazság, hogy arra a szállodára, amihová mi is megyünk már több utasuk panaszkodott, úgyhogy utólagos engedelmünkkel foglaltak nekünk másik szállást egy másik szállodába, ami jobb egy kategóriával mint amit mi lefoglaltunk, de a különbözetet az iroda állja, mert nekik ez így megéri, ha meg nem lennénk megelégedve az ugye nekik csak árt.
Szóhoz sem jutottam. Kiküldték az új "vócsereket" mi megérkeztünk a szállodába, minden rendben volt. Amikor hazajöttünk felhívtak telefonon, hogy minden rendben volt-e a szállással, mert aggódtak. Ekkor már leesett az állam. El sem hittem, hogy ilyen még létezik.
Aztán tegnap megkaptam az ominózus levelet, benne egy Törzsutas kártya - mondom hogy egyszer utaztunk velük és akkor sem egy többszázezerforintos exclusive hiperszuper akármin, hanem csak egy szállásfoglalás volt - ami tényleg jó kondíciókat biztosít, meg még egy étteremben is kajálhatunk nemtudommekkora kedvezménnyel.
Kellemes meglepetés volt, tényleg jól esett. Kicsi örömök teszik szebbé az életet ugye?

Nincsenek megjegyzések: