Összes oldalmegjelenítés

2005. szeptember 28., szerda

Reggel


ööö az úgy volt, hogy ma főnök elrepült jó messze, méghozzá kora reggel. eddig okés. este megtanácskoztam férjjel, hogy akkor most még ráhúzunk jó félórácskát az alvásra, ráfér mindkettőnkre. ez is okés.
DE az, hogy ennek ellenére is olyan lassan készültem el, hogy az már nekem is sok volt, és az hogy korán reggel mi a francért ad az HBO Colin Firth-es filmet, na ez aztán betette a kaput. Leültem és néztem a Miről álmodik a lány? c. eposzt, ami giccses, bugyuta és akármi, DE Colin van benne. Ennek eredményeképpen 1/2 9 után értem be, naná hogy keresett a főnök, akit már nem tudtam visszahívni, mert ugye repülőn ült.... nagyjából 20 nem fogadott hívásom és 30 emilem jött azalatt az 1 óra alatt, amivel később zuhantam be.
Az HBO monnyon le és kéretik a Colinos filmeket este 20.00 vagy legkésőbb 21.00-kor kezdeni.

Nincsenek megjegyzések: