Összes oldalmegjelenítés

2007. február 27., kedd

Posta

Sorbaálltam a postán egy rakás csekkel. Kérdezi a lányzó az ablak mögött, kérek-e sorsjegyet, vagy személyes bélyeg érdekelne-e. Mondom köszi, én is innen vagyok ismerek mindent, de most köszi nem kérek semmit.
Erre benyúl a mellette levő papírzacskóba és a befizetett csekkek tetejére tesz nekem egy sajtos pogit, hogy okés, akkor legyen szép napom, a pogi nagyon finom.
Csak lestem. Vannak még normális emberek ezen a világon. Csak keresni kell őket.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én vettem egy sorsjegyet és nyertem 150.-Ft-ot.Ha visszamegyek a nyereményért lehet hogy inkább pogit kérek???
A/A

muzli írta...

Valószínűleg jobban járnál.

Névtelen írta...

azért én büszke vagyok, hogy a személyes bélyeggel benne vagyunk a top3-ben :)
s.orsi