Összes oldalmegjelenítés

2007. február 26., hétfő

J. valamiért nem tudott elaludni, így még fél 1-kor is a tv-t nyomkodta. Nagyjából 20 percenként ébredtem fel. Valamikor elaludhatott, mert én meg fél 2 után riadtam fel, hogy mindjárt kezdődik az Oscar, úgyhogy már nem mertem visszaaludni, 2 előtt 3 perccel elindítottam a videót, na onnan nagyjából aludtam.
De reggel 6-kor J. bekapcsolta a tv-t, ahol még mindig ment az Oscar, de a videó már nem. Tehát nem volt elég a 4 órás kazetta, és végülis "csak" a legjobb férfi főszereplő, a legjobb film, és a legjobb rendező maradt le... nem baj, megnéztem élőben, így kapkodhattam a reggelivel. Is.
Aztán felhúztam a redőnyt és megláttam a szakadó esőt. Az persze smafu volt a mostanihoz, mert mostmár órák óta szakad a hó és persze le is fagy a járdára, legalábbis előttünk korcsolyapálya van. (Tobber remélem boldog vagy)
Úgyhogy eddig jó. Marha jó. Szar kezdés után ugye jó folytatás szokott következni. Ugye????

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát persze, ez egyértelmű! :)Legyen szép a heted!