Összes oldalmegjelenítés

2007. február 13., kedd

9 dal az életemből

Kókusztól kaptam, becsülettel végig is csinálom. A sorrend semmit sem jelent, így jutottak eszembe. Lássuk:

- Pierrot: A bohóc
Tinikorom szerelme, aki egyébként Marosi Z. Tamás névre hallgat és noha ez akkoriban hétpecsétes titok volt, ma már senki előtt nem az. Évekig jártam a rajongói klubjába, állítólag még ma is megvan a kemény mag.

- Ákos: Indiántánc
Tulajdonképpen ez is a tinikorom. A Depeche Mode-ot ki nem állhattam, de a Bonanza nagyon bejött. Aztán meg Ákos, de ez egyenesen arányos volt akkoriban. A megboldogult BS-ben izzadtra ugráltuk magunkat Jutka barátnőmmel talpig feketében a minden évi rendes koncerten. Szép volt, rég volt. A mostani Ákos nekem nem kompatibilis, már hallgatni sem szeretem, csak a régieket.

- Bros: When will I be famous
Na ez volt aztán a valami! Életem első külföldi rajongásának voltak a tárgyai. A szőke ikerpár és a kis barna nobody. Utólag visszahallgatva szörnyű, de akkor rongyosra hallgattam mint a kettő! kazettájukat, aztán minden átmenet nélkül eltűntek a balfenéken, és jöhetett a NKOTB korszak.

- Tarkan: Kuzu kuzu
Non plus ultra. 2002-ben Alanyában nyaraltunk, igazándiból ez volt az első közös naaagy nyaralásunk. Azóta is megismételhetetlen, pedig mindig utazunk valahová. Szóval ott szerettem bele végérvényesen a török kultúrába és a török zenébe. Legyen bármilyen rossz a kedvem, ha török zenét hallok azonnal vigyoroghatnékom támad és jár a kezem-lábam.

- Arash: Boro boro
Egyszerűen csak jó. A fickó ha jól tudom arabul énekel, mégis király, ahogy az összes száma. És noha ezt is és a Temptiation-t is kismilliószor játszották a rádiók valahogy mégsem tudtam megunni ellentétben a Crystal Pipikajájával.

- Ricky Martin: Lola, lola
Nem is tudom melyik lemezén van rajta, a lényeg hogy igazi vérpezsdítő latin zene argentin nyelven, mert igen, Ricky a kezdetek kezdetén még képes volt nem angolul is énekelni. A tavalyi koncerten is volt ez a szám, asszem akkor már álltam az ülőhelyemen és veszettül riszáltam J. legnagyobb megrökönyödésére. :o)))

- Tarkan: Hüp
Egyszerűen a legjobb Tarkan szám, olyan mintha belülről csiklandoznának, amikor hallgatom.

- Ricky Martin: Nobody wants to be lonley
Ezt eredetileg Christina Agilerával (tuti nem így írják a csaj nevét, de aki ilyen névvel él, az nézzel el nekem, hogy nem tudom leírni) énekli, a videóklipp egyszerűen gyönyörű, nekem a szövege is tetszik, amolyan romantikus összebújós ilyen-olyan. Máig nagy kedvenc.

- Pierrot: Ha sírni látod a bohócot
Hú, mennyit bőgtem én erre a számra. Volt, hogy semmi bánatom nem volt, egyszerűen csak jól esett bömbölni egyet. Arra tökéletes és mindemellett a szövege is nagyon szép, talán egyszer majd bemásolom.

Hát nekem ezek A számaim, kicsit talán egyhangú és hiányzik belőle néhány zenei irányzat, de mentségemre legyen, hogy tizensokévig néptáncoltam, hát az "A menyasszony szép virág" című örökzöld népdalt mégse írhattam ide, pedig állat jó nóta. Úgyhogy nekem ezek vannak.
Továbbadom a stafétát Tobbernek és rubinak, törpöljenek és nosztalgiázzanak egy kicsit ők is.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi az, hogy rubinak???? Címet, címet!!

muzli írta...

ááá, rubi titykos (én se nem tudom, de azt igen, hogy olvas), úgyhogy sajnos nem tudok neked okosat mondani.

Névtelen írta...

Jujjj, ez tetszik, mai korin ezen fogok agyalni, nehogy elrontsam a feladatot!!! :))))
Bros ruleeeeez!!!! :)
Volt (van? már nincs kábeltévém) a vh1-nek olyan műsora, hogy bands reunited, vagy ilyesmi, hogy '80-as évekbéli együttesek tagjait felkeresték, hogy mit csinálnak most, és adjanak egy retrokoncertet, nagyon kedves műsor volt!! Szinte mind polgári foglalkozást űzött és csak röhögött a fiatalkori őrültségén... :))

Ui: Ma ebédnél kollégák felvetették, hogy melyik film hatott rájuk a legjobban életük során, ha van kedved egy ötös listát írni és egy stafétát kezdeni, szivesen látnám!! :)

Névtelen írta...

Bocsi, tényleg nem public, de nem is írok olyan rendszeresen, mint ti.
Ígérem hogy majd mélben elküldöm a dalokat, az úgy jó lesz?
Egyébként Pierrot-t imádom, esküvői zenénk is volt a Szerelemittas nyár.. :)