Összes oldalmegjelenítés

2007. február 2., péntek

Egy tökéletesen elszabott reggel krónikája

5-kor szólt a vekker, mivel Totót 7-re kell vinni fodrászhoz J. vállalta eme nemes feladatot. Ágyból ki, reggeli megalkot, szájba bepakol, kávé ledönt, Totó összerak, kocsiba bepakol, elhúzás.
Gondoltam, hogy ha már egyszer ilyen korán belecsaptunk a lecsóba, akkor még be tudok ugrani a piacra, hogy ne délután kelljen a maradék között kotorásznom.
Ágyazás közben bekapcsoltam a tv-t, ahol éppen Sean Connery életműdíj-átadása zajlott éppen, vesztemre.
Magamra kapkodtam a ruhát, mikor szólt a telefonom; J. volt, hogy nézzem már meg tényleg 7-re kellett vinni Totót? Igen, tényleg hétre, csak nem 02.02-án, hanem 02.22-én. J. válogatott szitkozódásai után telefon letesz, maradék ruha magamrakap, belefejelés egy kis sminkbe és sánta malac vágtában irány a villamos megálló. Ott 22 perc szobrozás, mert nem jött az a .rva villamos. És akkor már nem volt értelme sietnem. Ígyhát bejöttem az irodába, és majd délután kimegyek a piacra, és kotorászok a maradékok között.
Ezek után ennek a napnak nagyon remekül kell sikerülnie, ellenkező esetben sztrájkolni fogok.

Nincsenek megjegyzések: