Összes oldalmegjelenítés

2006. május 2., kedd

Hosszú hétvége

Vasárnap megnéztük a jégrevűt. Én még nem láttam ilyet, elképesztő volt, komolyan mondom néha olyan érzésem volt, hogy azok ott nem is emberek, hanem valami gumiból lévő élethű robotok. Nagyon élveztük, gyönyörű kosztümök hatalmas díszletek voltak és hát a táncosok.... fenomenális.

Hétfőn a munka ünnepét heveny henyéléssel ünnepeltük. A pocsék idő ellenére majdnem elindultunk Balatonra, de még éppen idejében jött a telefon, hogy ne tegyük. Ígyhát végre volt idő rendbetenni a cipősszekrényt, eltenni a téli ruhákat és elővenni a nyáriakat, takarítani itt-ott. Aztán még csináltam néhány palacsintát és a nap hátralévő részét édes semmittevéssel töltöttük, minek eredményeképpen éjszaka alig tudtam aludni.

A hétre rengeteg elinéznivalót gyűjtöttem be, ezeknek jó részét remélem napközben sikerül majd abszolválni. Jó dolog, ha az ember főnöke nincs egy kicsit ugye?

Nincsenek megjegyzések: