Összes oldalmegjelenítés

2006. május 15., hétfő

Mónika


Mónika megorrolt Medveczky Ilonára, mert lehordta a tánctudását.
Hááát, meg kell mondjam, hogy a múlt héten vinnyogva fetrengtem az ágyon, miközben Mónika "tánctudását" néztem. Azazhogy nem néztem, mert nem láttam a tv-t a könnyeimen keresztül. Valljuk be őszintén, Mónika úgy táncolt mint egy púpos trampli.
Nem szégyen az, ha valakinek nincs érzéke a tánchoz de a kritikát bírni kell. Tényleg szörnyű volt, úgyhogy most szombaton már vártam a produkcióját. A ruba az minden volt, csak érzéki nem. Szegényen iszonyúan látszott, hogy embertelenül koncentrál és egy cseppet sem élvezi a táncot. Táncolni élvezet nélkül pedig Isten elleni vétek. Azt hiszem nemcsak neki megváltás, hogy végre kiszavazták, hanem a nézőknek is.
Én egy kicsit mégis sajnálom, mert remekül mulattam rajta most is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát a tánctudása valóban hagy kívánni valót,de Medveczki is nézhetne már tükörbe. Mónika ha elvállal valamit ne hivatkozzon erre-arra,de ilyen módon azért nem kellett volna megszégyeníteni.Szerintem 1-1.

muzli írta...

Medveczky egy 70 éves Barbie baba, de a tánchoz való viszonya szerintem elvitathatalan. Egyébként ki vagy?