Összes oldalmegjelenítés

2006. május 25., csütörtök

ricky


kénytelen voltam beülni a közeli netezőbe, hétfőig nem bírnám ki. (nincsenek nagybetűk, vagy öt perce szórakozok, de nincsenek, na mindegy)
szóval: ricky martin elképesztő volt. Nem voltak sokan (jééé van nagybetű néha) és a magyar közönség - immár sokadszorra kénytelen vagyok megállapítani, hogy nem enyhén halvérű. Én mindenesetre remekül szórakoztam, noha fájt a torkom, végigénekeltem és óbégattam az egészet az elejétől a végéig. szegény ricky megmelózott velünk, le a kalappal előtte vagy 23x egymás után. Beleadott apait-anyait, és köszi érte külön, hogy nem volt playback egy szál se. És igennnn embertelenül jól táncol. annyira, hogy nem is érdekes ha a fiúkat szereti.
azért az utolsó 25 percre a közönség is belejött a fiestába, baromi jót ráztuk a fenekünket állva. ricky pedig csupa mosoly volt és báj. Hát igen. az ilyen bulikat mondjuk havonta el tudnám viselni. Nyammm :o)))

Nincsenek megjegyzések: