Összes oldalmegjelenítés

2006. május 29., hétfő

Régi használt könyvek valakinek?

Nem tudja valaki véletlenül hogyan lehet megszabadulni kb. 150 db használt könyvtől? A hétvége pakolásának eredményeképpen kb. ennyit találtunk feleslegesnek még szegény Emil hagyatékából. Viszonylag jó állapotúak, már ami egy 30-40 éves könyvtől elvárható. Regények, verseskönyvek, pszichológiai olvasmányok dögivel.
Mindenképpen egyben szeretnénk túladni rajta, akár jelképes összegért is, csak valaki vigye. Kidobni nincs szívem. Könyvet kidobni.... az valahogy nagyon rossz érzés.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írj egy címlistát, megjelenési évvel, állapottal, és menj be antikváriumokba, mutasd meg a listát, és megmondják mennyire érdekli őket. Egyébként mit takar a jelképes összeg?

muzli írta...

óóó, nem létezik. baromi sok könyv, nekem az legalább 3 nap. annyi idő meg a csillagos égben nincs. az egész nem ér annyit. akkor inkább pince meg penész. A jelképes összeg nálam pár ezer forint.

Névtelen írta...

Ha tudsz várni június 12-ig (uccsó vizsgám), én szívesen összeírom neked ezeket. És még az is lehet, hogy én megveszem tőled őket.

Névtelen írta...

Ja, anonymous én voltam, bocsi.

Névtelen írta...

Párezerért átveszem. :) Komolyan.

panka írta...

én is szívesen átveszem :)

muzli írta...

aztaaaa. látatlanban ennyire kapósak? 5let: beöntjük őket a nappali közepére és aki kapja marja. J-vel megbeszélem és referálok.

panka írta...

szuper, én szívesen megyek értük! árat mondjatok majd!

muzli írta...

Lányok, J-vel megbeszéltem, azt mondta, hogy ha nektek is megfelel, akkor 50.-/db áron vihető minden. Hozzunk össze egy mindenkinek jó időpontot és akkor indulhat a mazsolázás.

Névtelen írta...

Nekem jó. :) És időben is nagyon rugalmas vagyok. :)

Névtelen írta...

nekem is írd meg kérlek a dátumot, szívesen mazsoláznék! :)