Összes oldalmegjelenítés

2006. május 25., csütörtök

Én is beteg, te is beteg :o((

Az már persze csak hab a tortán, hogy miután tegnap kiordítottam magam a koncerten, azt gondoltam, hogy kiordítottam magamból a bacikat is. Na neeeem. reggelre még jobban fájt a torkom, egész nap csak szédelegtem mint az őszi légy. a teljesítményem fél óra alvás után 2 óra fentlét. Így J. festi a szobát. azért elkúsztunk az ikeába és vettünk polcokat, mécseseket, én kaptam egy vázát, aztán még némi rénszarvas-kolbászkákat meg egy kis gyömbéres kekszet. de mindezt természetesen csak azután, hogy rendesen megebédeltük a magunk kis húsgombóc-krumplipüré-almáspite adagját.
aztán hazajövet után beájultam az ágyba. úgy tűnik tényleg én is benyeltem ezt a vacakot. :o((

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi az a rénszarvaskolbászka?

Gyógyulj meg hamar!!! Egyél Mebucaint, az jó.

muzli írta...

a rénszarvaskolbászka az az, amit takar. ikejában lehet kapni pici zacskóba csomagolva, szerintem olyan mint a szárított kutyakhm... de J. szerint isteni. ezért kötelező vásárolnivaló akárhányszor arrajárunk. egyszer próbáld ki, hátha neked is finom.