Összes oldalmegjelenítés

2006. május 3., szerda

Ujjatlan poló

Ma újra nekiveselkedem a 90 napos diétának, amiről már most tudom, hogy nem lesz 90 napos, mert nagyjából másfél hónap alatt skrupulusaim nőnek az állandó monotón kajáktól.
Tegnap a Marks and Spencerben végre rátaláltam az ujjatlan pamut polók hegyeire. Rögtön le is csaptam 3 db-ra, már évek óta nem kapok ilyeneket. Most van sötétkék, kiwizöld és halvány sárga. Úgyhogy a hétvégén kidobom a legalább 6-7 éves hasonszőrű polóimat. Azért hétvégén, mert addig még dédelgetem őket....

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valamit rosszul csinálsz, ha monotonnak érzed.

muzli írta...

Az a helyzet, hogy az én kajámra már sosincs idő, mert a fiúk "normális" kaját igényelnek az x idő és az y idő már nem létezik. Ez lenne az én kajám. Így mindig csak fapadosokat eszem, az meg egy idő után iszonyú unalmas. Ráadásul itt a kajálda sem egy ötletgazdag etetőhely... ez van. Úgy másfél hónapig tutira kibírom.

Névtelen írta...

Cicaszíve, ha kell neked egy másik oldali komment is, szerintem ez a 90 napos egy nagy marhaság.

muzli írta...

Lehet, hogy igazad van, de nekem ez az egyetlen diéta, ami ér is valamit, nem halok éhen, nem vagyok tőle idióta 3 nap alatt, és tényleg ballagnak lefelé a kilók.

Névtelen írta...

És mitől ballagnak vissza?

muzli írta...

Na ez az, ami engem is érdekel. De van néhány tippem...