Összes oldalmegjelenítés

2011. február 27., vasárnap

In memorian Nemo

Már hetek óta gyanús volt, nem evett rendesen, nem örült nekem esténként, amikor meglátott kezemben a kajás bödönnel.
Sokszor kellett keresni, alig találtam a buxus között, és esténként lámpaoltás után már nem kezdte zörgeni a kavicsait.
Ma reggel már nagyon rosszul nézett ki, délelőtt itthagyott minket.
Két évet és egy hónapot töltött velünk. Fogalmam sincs, hogy ez egy hal életében sok vagy kevés, örültem volna, ha még marad egy kicsit. És azt sem gondoltam, hogy valaha meg fogok siratni egy halat.
Isten veled Nemo, remélem már az égi óceánban lubickolsz. Néha azért nézz majd le ránk. Hiányozni fogsz.
Végre vége van ennek a hétnek, innen már csak jobb jöhet.

1 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Szegeny Nemo! En elhiszem hogy a szivetekhez nott - es azt is megertem hogy hianya melyen erint. Remelem innentol mar tenyleg jobb lesz!