Összes oldalmegjelenítés

2011. február 8., kedd

Alapozókról - közkívánatra :o)


Sokáig csak púdert használtam, Max Factor örökbecsűjét.

Aztán kipróbáltam egy folyékonyat és ottragadtam. Estée Lauderre esküdtem egy jó ideig, jónéhányat el is használtam, de aztán valahogy nagyon maszk szerűnek éreztem, és vettem egy Clinique-t, ami meg olyan, mintha nem is lenne és olyan csillogó tőle a fejem hogy jajjj. Ott figyel a polcon, majd lesz vele valami. Ami most nagyon begyere, az az Astor Mattitude HD.

Gond, hogy nyáron nem viselem el magamon a folyékony alapozót, így akkor továbbra is púdert használok, Estée Laudert, nagyon szeretem.

Amit nagyon szeretnék kipróbálni, mert ódákat hallottam róla és bizony hajlamos vagyok rá, hogy el is higyjem, az a Lancome Teint Miracle alapozója. Mert Lancome forever. Talán majd őszre, addigra elfogy Astorka.
Nektek melyik a kedvencetek? Melyik az, amelyik nagyon nem jött be?

3 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Nem vagyok annyira alapozómatyi, de mostanság olybá tűnik hogy kezdek rászokni. Most Lorealt használok, és azon kívűl hogy (a természetesen nem létező!) ráncaim nagyon hamar barázdások lesznek, semmi gondom nincs vele. Most van elfogyóban, úgyhogy nekem ez egy értékes bejegyzésed volt, köszönöm!

Viszont lánybúcsúra valami nehézfegyverségi Estee Laudert kaptam a boltban sminkeléskor, és 7 órával később, görkoridiszkó után is minden a helyén volt hajnal háromkor!

Tobber írta...

Köszi! :)))
A púder nem zárja el a pórusokat?
(És nem ül bele a ráncokba? :) )
A Mattitude-del én is szemeztem, de nem filmszerű kicsit?
A görkoridiszkót elképzeltem, kiváncsi lennék, melyik volt az, lehet, hogy beugrom az EL-hez érdeklődni!

muzli írta...

Hát a mostaniak már nem. A ráncokba pedig minden beleül, ha túl sokat raksz fel. A Mattitude szerintem nagyon tuti, én meg vagyok elégedve vele. Sokkal jobb, mint a Clinique.