Összes oldalmegjelenítés

2011. február 7., hétfő

El sem hiszem, már harmadik napja süt a nap és ma reggel már melegem volt a téli kabátomban. Jó végre, hogy egy kicsit nap éri az arcomat, meg egyáltalán, hogy fény van.
Reggel, amikor felhúztam a redőnyt, már érdemi változás állt be, nem tűnt úgy, mintha fel sem húztam volna. Úgy látszik, már bedugta a lábát a tavasz. Végre :o)))
Ezek nekem jóleső dolgok, mindig mondtam, hogy nekem a kis dolgok is jól esnek.
Ennek örömére ma szempillaspirál vadászatra megyek a Douglasba. Ti melyik spirálokat szeretitek?

8 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Lancome forever!

muzli írta...

Évek óta én is azt használom, de most egy MAC-ot vettem. Kíváncsi vagyok.

Marcipánördög írta...

Én Clinique Lash Doubling-ra esküdtem hosszú évekig (vki egyszer a topikba írta, és kipróbáltam), de mostanában akárhol veszem, szinte rögtön csomós lesz, pedig régen SOHA nem volt az, még 1 év után sem...:(

muzli írta...

Valamikor nagyon régen én is Clinique-t használtam, de én is azt tapasztaltam amit te, és akkor váltottam Lancome-ra. Zongorázni lehet a különbséget. A Hypnose a legtökéletesebb, amit valaha használtam. Remélem ezzel a MAC-kel sem fogok mellényúlni. Majd referálok.

Tobber írta...

Alig várom! :)
Nekem két éves a Clinique Lash doubling mascaram, de olyan ritkán használom, hogy nincs ideje csomósodni. :D
Ja, azért jöttem csak ide, hogy nézd meg a mai google logot, tetszeni fog! :)

Névtelen írta...

hihi, én is a Szépítészet topik miatt kezdtem el használni a Clinique LD-ot, azt hittem, az a tökéletes, amíg a Lancome Hypnose-t ki nem próbáltam; most már a sokadikat használom
ARic

Tobber írta...

Alapozós posztot nem akarsz írni? Érdekelne a többiek véleménye. :))
A vichy normaderm teintet használom valamelyik sminkblog ajánlása alapján, mert szép lesz tőle a bőröm, meg tartós, de szivesen váltanék...

muzli írta...

Kívánságod parancs. :o))