Összes oldalmegjelenítés

2006. június 30., péntek

Tisza Kata összejött David Merlinivel. Jó. Tisza Kata könyvet ír. Tisza Kata minden reggel a rádióból nyihog 9-ig. Tisza Kata hangja egyre idegesítőbb. Tisza Katával tele van az internet, a rádió reklámja. Először azért mert vedd meg a könyvét, aztán azért mert milyen jó hogy sokan megvették. Tisza Kata dől mindenhonnan. De könyörgöm ki a franc ez a Tisza Kata?
Pluszban miért kell mindig felkapni valami kis nyafka mancit és azt addig nyomni, míg az ember sikítófrászt kap még csak a nevétől is?
Tisza Kata monnyonle.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az hagyján, majd olvasd el az egyik könyvét (kettőt talán sok lenne), akkor fogod igazán cifrázni :).

muzli írta...

Hát bántottalak én téged hogy ilyet akarsz nekem te nő te???

Névtelen írta...

Én is ajándékba kaptam őket, neked se legyen jobb :)).

muzli írta...

Jóvan, tudtam hogy rád mindig számíthatok. Most akkor kérjelek meg, hogy cuccold magaddal haza aktuálisan, valamint amikor kiolvastam az utolsó betűig vidd is vissza? ;o)))