Összes oldalmegjelenítés

2006. június 8., csütörtök

MNG

Én a Mangoban sosem tudok venni semmit. Még csak-csak találnék méretet magamnak, de ahogy leakasztom őket a fogasokról azonnal rájövök, hogy köszi ezt nem és már teszem is vissza. De tegnap ahogy ellovagoltam a bolt előtt azért besandítottam, és megpillantottam egy sor gyönyörűséges napszemüveget. (jóóó, tudom hogy van vagy 6 darab otthon, de a kedvencem pár hete mondta fel a szolgálatot és azóta is olyat keresek, vagy majdnem olyat)
Elintéztem a dolgaimat és visszafelé bebattyogtam az üzletbe, majd felpróbáltam egy rakat szemüveget és végül megvettem ŐT!!!! Szinte teljesen olyan, mint szegény megboldogult.
És nem mellékesen adtak hozzá egy állat jó tokot is, valamint törölgető cuccot, valamint minicsavarhúzót.... hát még a hülyének is megérte volna, nemhogy nekem.
Ja és vééégre sikerült vegyek valamit a Mangoban. Totális siker. ;o))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy képet esetleg a nagy Ő-ről? :)

muzli írta...

Kerestem, de sajnos nem találtam. Pedig nagyon dögös. :o)