Összes oldalmegjelenítés

2006. június 26., hétfő

Elképesztő ez a hőség. A múlt heti egész hetes jobbról érkező légkondi eredményeképpen péntekre nem tudtam megmozdítani a nyakam, ill. őrülten fájt a vállam, a lapockámon kb. 5-6 izomcsomót számolunk. A hétvégén zombit játszottam. Fájt ha megmozdultam, ha nem mozdultam meg, ha úsztam recsegett a vállam mint amikor összetörik a csirkecsontot és sikítottam, ha J. jóindulattal meg akarta masszírozni. Tegnap estére nagyjából rendbejött. És ma megint itt vagyok és megint jobbról jön a légkondi. És a hét végéig nem mondanak enyhülést. Lehet, hogy péntekre tolókocsiba kerülök a légkondi miatt?
Hogy ne legyen elég, ma reggelre a jobb karomon 5 helyen csípett meg valami pókféleség. A karom duplájára dagadt és vörös volt mint a rák. Könyékig aloeverában jöttem dolgozni.
Remélem a folytatás jobb lesz.
Ebédre lekváros derelyét rendeltem. Honnan tudták hogy arra fenem a fogam?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

minden légkondin van egy gomb...

muzli írta...

olyan boldoggá tennél ha tudnám hogy ki vagy...
és igen, van rajta gomb. kivéve ha a főnöké.