Összes oldalmegjelenítés

2006. június 19., hétfő

Igazi nyár volt a hétvégén - és még most is az van.
Szombaton Alsóörsön ünnepeltünk egy kicsit, előtte délelőtt 100%-os logisztikai bravúrt mutattam be és eszméletlenül büszke voltam magamra, hogy mindent, értsd MINDENT meg tudtam csinálni a rendelkezésemre álló idő alatt.
Vasárnap Totó úszott. És mi is. Végre nem fáztam a Balatonban. Ez két évvel ezelőtt volt így utoljára. Nagyon jól esett. Totó bolygó hollandiként úszott egyikünktől a másikunkig, nagyjából a végkimerülésig. Szegény kifelé menet már vacogott J. kezében. De legalább nem volt vele gond hazafelé a kocsiban és éjszaka is sűrű nagy csend volt.
A hazafelé úton - félidőben - a szokásos fagyi, majd otthon dumcsizás míg kukk sötét nem lett. És a Nagy Sándoros film tényleg pocsék Angelina Jolie ide, Colin Farell oda. :o((((

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

pontosan hol tudtatok a kuttyal együtt fürdeni?
nem is gondoltam, hogy már kellemes a víz :)

muzli írta...

Szabadi-Sóstónál vannak lejáratok a tóhoz, nekünk ott van stégünk és ott. Remek!!! :o)
A víz? Isteni!!!!

Névtelen írta...

de jó :) sajnos nekünk nincs lehetőségünk együtt strandolni a kutyákkal...
vagy vegyünk egy stéget?! :) mennyibe kerülhet? :)

muzli írta...

fogalmam sincs. őskori lelet.