Összes oldalmegjelenítés

2006. március 9., csütörtök

Tudom, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát és azt is tudom, hogy a mi bajunk, hogy a kiírt kezdés előtt 25 perccel hamarabb odaértünk.
De a JBQA-t a szervezőktől kezdve Mino Cinelun (nevezzük ezentúl gézának igen, így kisbetűvel) át mindenkinek.
1/2 8 után közlik, hogy bocsi de géza 8 helyett csak 1/2 9-kor kezd. Okés, no problem. Szépen gyűlik a tömeg, kulturáltan várakozik a kb. 350 ember egy levegőtlen szar folyosón. Ugyanez már nem mondható el 1/4 10-kor. Levegő nincs, a terembe bemenni nem lehet, leülni nem lehet, várni lehet.
Aztán 1/2 10 előtt pár perccel elordítja magát egy szervezőnek nevezett nobody, hogy max. már csak 10 percet kell várni!!!!
5 perc után beengedik a népet a terembe, ahol kb. 15 fok van. Elkezd zenélni az előzenekar, akiről senki nem tudja, hogy kicsoda. 10 órakkor géza még mindig nincs a színpadon. Az emberek lassan elindulnak haza. Mi is. Ennyit a falmenco estről.
Lehet, hogy géza nagyon híres dobos-ütőhangszerese. Lehet, én eddig még csak nem is hallottam róla, de ez legyen az én lelki szegénységem.
De a JBQA-t!!! Az én proli felfogásom szerint minél nagyobb ember vagyok annál kevésbé engedhetem meg magamnak a késést még akkor is ha "csak" egy szar klubkoncertre érkezem. Mert ezzel tisztelem meg azokat, akik engem tisztelnek meg azzal, hogy eljönnek engem meghallgatni. Lemaradtunk gézáról, nem tudjuk mikor kezdett el játszani, ill. játszott-e egyáltalán, de egyáltalán nem bánom.
Ajándék lónak ne nézd a fogát. Még akkor se, ha már rohad.

Nincsenek megjegyzések: