Összes oldalmegjelenítés

2006. március 1., szerda

Barátnők

Barátnő I: Csak úgy beugrik, mert eszébe jutottam, és megnéz hogy hogy vagyok. Ezer éve vagyunk barátnők, de még mindig nagyon jól tud esni a kis figyelmesség. :o))
Barátnő II: Tegnap színházban voltak és látott egy prosit, amiben benne van egy étterem, amiről múltkor kérdezősködtem. Elhozta a prosit, mert eszébe jutottam. :o))

Klassz érzés, hogy az ember lányának vannak még "normális" barátai is, annyira ritka mostanában az ilyen. Illetve nagyon irigylem azokat, akiknek sok ilyen barátság adatik. Nekem kevés igazi barátom van. Lehet, hogy bánnom kellene, de mégsem teszem. Nekem ez adatott. Meg különben is annyi emberről hittem már hogy igaz barát, aztán kiderült, hogy dehogyis. Vigyázzon mindenki azokra akik vannak neki. Ugye?


RetusáltCsisztu a Nők Lapja elején ijesztő. Vajh tényleg elhiszi magáról hogy így néz ki?

Nincsenek megjegyzések: