Összes oldalmegjelenítés

2006. március 20., hétfő

Győr

Hotel Rába és a Sör-habfürdő csomagja csillagos 5-ös. Szégyen, de nem voltam még Győrben, csak átutaztam rajta jó sokszor. Álomszép a picike barokk belvárosa, és a gyógyfürdője is tökéletes. Pici, de "otthonos" és emberközpontú de nagyon. Remekül éreztük magunkat, bár a Győri Színház Rongyláb c. előadása finoman szólva is khm hááát igencsak gyatra.
Pannonhalmán úgy 5-6 éve nem voltunk, nagyon szépen rendbehozták - tudom hogy mindig is rendben volt, de a pápai látogatásra nagyon gatyába rázták magukat. Naná hogy megint feltankoltam levendulaolajból.
És mindehhez pluszban viszonylag szép időnk volt, ami nekem mostanában azt jelenti, hogy nem esett semmi sem.
Na szóval néhány igazán remek nap van a hátunk mögött. Már nagyon ránkfért, igenis megérdemeltük.
Ééés, lehet hogy tudom hová megyünk nyaralni - Utazás kiállítás lóhalálban rulez.

1 megjegyzés:

panka írta...

Az apátsági bencés levendulaolaj nekem is kedvencem :)