Összes oldalmegjelenítés

2006. március 28., kedd

HBO

Gondoltam nyugodt délutánunk lesz. Egészen addig, amíg haza nem értem, mert akkor konstatáltam, hogy kedves szétverte a lakás nagyobbik részét. Az ezerfelé lógó millióféle drótokat, madzagokat sínbe rakja. Ez rendben is van, a gond csak annyi, hogy kedves lelkes de nem ezermester. Így nálunk az ilyen egyszerűbbnek mondható művelet is világháborús körülményeket eredményez. Ígyhát még fél 9-kor is söpörtem, felmostam. És úgy 9 felé konstatáltuk, hogy a UPC kikapcsolta - fél hónappal előbb - az ajándék HBO-t. Asszem kénytelenek leszünk előfizetni rá. Be kell lássam igaza van a reklámnak, egy havi HBO egy családi mozizás ára. Namost moziba mostanában csak nagyon ritkán jutunk el, nyárom még annyira sem, úgyhogy ebenguba. Utána kell járnom HBO-nak.
Bár mi még jól is jártunk, ugyanis a szomszédnak és az albérlőnek az egész adását letiltották, se kép se hang. Bejelenteni a 1221-en pedig csak vevőkóddal lehet, ami ugye még nincs, addig amíg meg nem küldik az első havi számlát. 22-es csapdája.

Nincsenek megjegyzések: